GALA LOGISTYKI I TRANSPORTU - OPERATOR LOGISTYCZNY ROKU 2021
W dniu 8 grudnia 2021 roku w Warszawie podczas dorocznego święta logistyki – Gali Logistyki, Transportu i Produkcji ogłoszone zostały wyniki XX edycji badania Operator Logistyczny Roku.
Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od dwudziestu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.
Celem badania Operator Logistyczny Roku jest dostarczanie uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów. Ranking służy promowaniu usług logistycznych najwyższej jakości.
Nagrodę Lider Logistyki badania Operator Logistyczny Roku 2021 w kategorii Wykonywanie norm jakości obsługi otrzymała firma Northgate Logistics.
“Laureat nagrody dla najlepszej firmy logistycznej w kategorii Wykonywanie norm jakości obsługi tegorocznej dwudziestej edycji programu Operator Logistyczny Roku Northgate Logistics, to prawdziwe objawienie ostatnich trzech lat.” – tak opisują nas organizatorzy imprezy.
Obecna trzecia z rzędu nagroda potwierdza wysokie notowania firmy na rynku usług logistycznych.
Bardzo wysoki standard obsługi dostaw nie jest rzeczą przypadku. Niezwykle rzadko mamy do czynienia z sytuacją, aby prawie wszyscy klienci danej firmy uznali, że spełnia w całej rozciągłości założone normy wykonania usług logistycznych, terminowości, kompletności i bezbłędności dostaw. Pozycja rynkowa opiera się na uznaniu dla doświadczenia i wiarygodności biznesowej, polityki cenowej oraz elastyczności w działaniu. Wszystko to procentuje lojalnością klientów, którzy w znakomitej większości nie pozostają obojętni na relacje z firmą, skłonni bez zastrzeżeń polecić jej usługi innym.
W uroczystości wzięli udział również:
Pan Prezes Zoran Vasković
Buisness Development Director Grzegorz Rytel
Manager ds. Klientów Kluczowych Edyta Kacprzyk