Kategoria – WYKONYWANIE ZAŁOŻONYCH NORM USŁUG LOGISTYCZNYCH W OCENIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW – wynik danej firmy to odsetek Kluczowych Klientów oceniających wykonanie założonych norm usług logistycznych przez firmę.
W tej kategorii NORTHGATE LOGISTICS zajęło III miejsce w roku 2022!
Wzięto pod uwagę najbardziej powszechne normy:
- terminowość dostaw (dostawy w uzgodnionym terminie)
- kompletność dostaw (dostawy zrealizowane w całości)
- bezbłędność dostaw (dostawy bez uchybień dokumentacji i znakowania, uszkodzeń towaru lub opakowań)
Ogólny wskaźnik przedstawia odsetek Klientów danej firmy, którzy jednocześnie wysoko oceniają wykonanie wszystkich branych pod uwagę norm.
W ocenie Kluczowych Klientów Northgate Logistics w roku 2022 przedstawia się następująco:
- terminowość dostaw (dostawy w uzgodnionym terminie) – 96,9%
- kompletność dostaw (dostawy zrealizowane w całości) – 96,9%
- bezbłędność dostaw (dostawy bez uchybień dokumentacji i znakowania, uszkodzeń towaru lub opakowań) – 93,8%
Poniżej skrócona wersja Raportu Specjalnego Operatora Logistycznego Roku 2022.
.