Wyślij nam swoje CV
Przeanalizujemy je pod kątem najważniejszych umiejętności na stanowisku, na które aplikujesz.
Wypełnij ankietę
Po przesłaniu aplikacji otrzymasz od nas wiadomość z ankietą, w której znajdziesz kilka pytań sytuacyjnych, odpowiedzi na nie pozwolą nam lepiej Cię poznać.
Rozmowa telefoniczna
Kolejny etap to kontakt telefoniczny z naszej strony, w którym zadamy Ci kilka krótkich pytań. Podczas rozmowy również zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w formie stacjonarnej lub online, które odbędzie się z Team Leaderem oraz Kierownikiem oddziału lub przedstawicielem działu HR.
Rozmowa rekrutacyjna
Rozmowa rekrutacyjna – potrwa ok 30 minut, zarezerwuj tyle czasu, aby spotkanie odbyło się bez niepotrzebnego stresu. Podczas rozmowy przedstawimy Ci wszystkie warunki zatrudnienia, stanowisko i profil pracy oraz zakres Twoich potencjalnych obowiązków, będzie również czas na zadawanie pytań. Jeśli masz świadectwa pracy, weź je ze sobą do wglądu.
Dzień otwarty
Jeśli rozmowa przebiegła pomyślnie, zapraszamy kandydatów na kolejny etap, którym jest dzień otwarty w oddziale z Team Leaderem oraz Kierownikiem oddziału. Trwa kilka godzin, jest to czas, aby poznać specyfikę pracy oraz potwierdzić w formie praktycznej deklarowane umiejętności.
Omówienie szczegółów zatrudnienia
Jeśli obydwie strony są zainteresowane podjęciem współpracy, to czas na omówienie szczegółów zatrudnienia, na przykład terminu rozpoczęcia pracy.