Profesjonalna/Niezawodna usługa logistyczna
Transport drogowy używany jest w znacznej ilości operacji logistycznych ze względu na swoją wszechstronność.
Dzięki ogromnemu doświadczeniu i biegłości w prowadzeniu usług spedycyjnych Northgate Logistics jest w stanie zorganizować transport towaru w niemalże każde miejsce.
Jak przewozimy ładunki?
Do przewozu używamy pojazdów o różnych możliwościach załadowczych.
Oferujemy zarówno transport krajowy, jak i międzynarodowy.
Zalety spedycji drogowej:
- Najlepszy zasięg – transport towaru jest możliwy w niemalże każde miejsce wymagane przez Klienta.
- Doskonałe dostosowanie sieci dróg do rozkładu rynków zbytu i zaopatrzenia.
- Niewielkie koszty utrzymania w przypadku komunikacji miejskiej -publicznej.
- Środki transportu są świetnie przystosowane do przewozu towarów o wszelakiej podatności transportowej.
Obsługujemy ładunki:
- Niebezpieczne
- Ponadgabarytowe
- Płynne, ciała stałe i gazy
- Paletyzowane, luzem
- Wymagające obróbki termicznej
Do przewozu wykorzystujemy:
Nazwa | Bus |
Wymiary | od 4,2 x 2,2 x 2,3m do 4,9 x 2,2 x 2,5m |
Ładowność | 0,8t - 1,2t * |
Ilość palet | 8-10 (120 x 80) |
M3 | 21,25 - 26,95 |
Załadunek | Bok, tył, czasem góra *** |
Nazwa | Firanka |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. 2,45m WYS. 2,65-2,85m |
Ładowność | 24t * |
Ilość palet | 30 - 34 (120x80) |
M3 | 88,29 - 94,96 |
Załadunek | Bok, tył, góra *** |
Dodatkowa funkcja | Otwarcie naczepy polega na przesunięciu plandeki, która zamocowana jest na specjalnej prowadnicy |
Nazwa | Solówka |
Wymiary | DŁ. x SZER. x WYS. 9,3 x 2,45 x 2,5-3m 7,3 x 2,45 x 2,5-3m 6,4 x 2,45 x 2,5-3m 6,1 x 2,45 x 2,5-3m |
Ładowność | 5,3 - 9.0t 4,0 - 6,0t 2,5 - 5,0t 1,0 - 3,6 |
Ilość palet | 23 (120 x 80) 18 (120 x 80) 16 (120 x 80) 15 (120 x 80) |
M3 | 56,96 - 68,35 44,71 - 53,65 39,2 - 47 37,36 - 44,83 |
Załadunek | Bok, tył, czasem góra *** |
Nazwa | Platforma |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. do 2,5m bez pozwoleń WYS. do 3,1m bez pozwoleń |
Ładowność | 24t * |
Ilość palet | 33 - 34 (120x80) |
M3 | - |
Załadunek | Bok, tył, góra *** |
Dodatkowa funkcja | Brak zabudowy górnej auta, odkryta przestrzeń |
Nazwa | Izotermia |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. 2,45m WYS. 2,5-2,7m |
Ładowność | 20 - 22t ** |
Ilość palet | 33 (120x80) |
M3 | 88,3 - 89,96 |
Załadunek | Tył (sztywna zabudowa) |
Dodatkowa funkcja | Utrzymuje temperaturę towaru podczas trwania przewozu |
Nazwa | Zestaw 15,4 m |
Wymiary | 7,7 x 2,45m + 7,7 x 2,45m lub 6,8 x 2,45m + 8,3 x 2,45m WYS. 2,65 - 3,0m |
Ładowność | 4 - 23,5t * |
Ilość palet | 38 (120x80) |
M3 | 99,98 - 120 |
Załadunek | Bok, tył |
Nazwa | Chłodnia |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. 2,45m WYS. 2,5-2,7m |
Ładowność | 20 - 22t ** |
Ilość palet | 33 (120x80) |
M3 | 88,3 - 89,96 |
Załadunek | Tył (sztywna zabudowa) |
Dodatkowa funkcja | Można przewozić ładunki w temperaturze kontrolowanej |
Nazwa | Mega |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. 2,45m WYS. 2,9-3,05m |
Ładowność | 24t * |
Ilość palet | 33 - 34 (120x80) |
M3 | 96,62 - 101,62 |
Załadunek | Bok, tył, góra *** |
Nazwa | Plandeka |
Wymiary | DŁ. 13,6m SZER. 2,45m WYS. 2,65-2,85m |
Ładowność | 24t * |
Ilość palet | 33 - 34 (120x80) |
M3 | 88,29 - 94,96 |
Załadunek | Bok, tył, góra *** |
Dodatkowa funkcja | Może posiadać burty |
* Waga towaru jaką można załadować jest uzależniona od wagi DMC (dopuszczalna masa całkowita czyli pojazd + ładunek) wymaganej w danym kraju do którego się przemieszczamy oraz od masy własnej pojazdu (sam pojazd). Wzór: ładowność = dopuszczalna masa całkowita pojazdu – masa własna pojazdu.
** Waga towaru jaką można załadować jest uzależniona od wagi DMC (dopuszczalna masa całkowita czyli pojazd + ładunek + agregat) wymaganej w danym kraju od którego się przemieszczamy oraz od masy własnej pojazdu (sam pojazd). Wzór: ładowność = dopuszczalna masa całkowita pojazdu – masa własna pojazdu (z agregatem).
*** Nie należy zakładać, że dany rodzaj auta posiada możliwość załadunku górą, każdorazowo trzeba potwierdzić tą informację z przewoźnikiem.
** Waga towaru jaką można załadować jest uzależniona od wagi DMC (dopuszczalna masa całkowita czyli pojazd + ładunek + agregat) wymaganej w danym kraju od którego się przemieszczamy oraz od masy własnej pojazdu (sam pojazd). Wzór: ładowność = dopuszczalna masa całkowita pojazdu – masa własna pojazdu (z agregatem).
*** Nie należy zakładać, że dany rodzaj auta posiada możliwość załadunku górą, każdorazowo trzeba potwierdzić tą informację z przewoźnikiem.